Selasa, 9 Februari 2010

UMNO Kedah tubuh unit aduan awam

ALOR SETAR: Bagi memudahkan orang ramai mendapatkan bantuan dan khidmat nasihat bagi pelbagai masalah yang dihadapi mereka, Umno Kedah mengambil tindakan proaktif dengan menubuhkan Unit Pengaduan Awam dan Khidmat Pelanggan. Setiausaha Badan Perhubungan Umno Kedah, Datuk Ir Nawawi Ahmad, berkata unit itu ditubuhkan pada 1 Februari lalu bertempat di Tingkat 6, Bangunan Tunku di sini. "Seorang pegawai khas dilantik untuk melayani dan menyalurkan aduan orang ramai kepada agensi berkaitan," katanya dalam kenyataan hari ini.
Katanya, langkah itu adalah sebahagian daripada usaha Umno Kedah untuk berbakti kepada rakyat dan untuk kesejahteraan ummah. - Bernama
Semoga langkah UMNO Kedah ini selaras dengan slogan "UMNO juara rakyat". Sebagai juara rakyat, UMNO kenalah bekerja keras bagi memastikan rakyat boleh menganggap UMNO sebagai juara. Kepimpinan UMNO Kedah kena rajin turun padang walaupun PRU jauh lagi, namun kepimpinan mestilahlah mendekatkan diri dengan rakyat, nanti bila tiba musim PRU tak kalut sangat.

Tiada ulasan: